چطوری میشه

راهنمای قالب‌های پست وردپرس: چیست و چرا باید از آنها استفاده کرد

راهنمای قالب‌های پست وردپرس: چیست و چرا باید از آنها استفاده کرد

فرمت‌های پست وردپرس سریع و واقعی، متا اطلاعات (یا «برچسب‌ها») هستند که می‌توانند توسط تم‌ها برای سفارشی کردن ارائه یک پست استفاده شوند. اوه! متا چی؟ برای کسانی که در صحبت با برنامه‌نویس مهارت ندارند، می‌توانیم قالب‌های پست را به عنوان ویژگی در نظر بگیریم که به شما امکان می‌دهد پست‌های خود را در سبک های متفاوت. در آنجا خصوصی دارید، می‌توانید اکنون اسلحه‌هایتان را کنار بگذارید.

فرمت‌های پست، چهره میکروبلاگینگ وردپرس را گسترش می‌دهند، زیرا می‌توانید پست خود را به‌عنوان یک کنار، به‌روزرسانی وضعیت، نقل قول، گالری، ویدیو، پیوند یا تصویر ایجاد کنید و هر کدام را مطابق با محتوای دلخواه خود استایل دهید. خط پایین: ویژگی قالب‌های پست وردپرس را به یک پلتفرم وبلاگ نویسی کامل‌تر تبدیل می‌کند.

اینگونه به آن فکر کنید. می‌توانید یک پیوند خارجی که مناسب خوانندگانتان است به اشتراک بگذارید، به‌روزرسانی‌هایی شبیه توییتر ایجاد کنید، گالری‌های شگفت‌انگیزی بسازید، و نقل قول‌های فراموش نشدنی را در میان چیزهای دیگر با یک کلیک به اشتراک بگذارید. کافی است بگوییم، اگر قالب شما از قالب‌های پست وردپرس پشتیبانی می‌کند، می‌توانید ظاهر هر قالب را سفارشی کنید، حتی اگر توسعه‌دهنده قبلاً این کار را برای شما انجام داده باشد.

WordPress Post Formats

در اصل، شما در حال ایجاد یک پست معمولی هستید، اما ویژگی فرمت‌های پست به شما امکان می‌دهد بدون انجام کار زیاد، پست مذکور را به صورت کناری، ویدیو، تصویر، گالری، پیوند و غیره تنظیم کنید. شما حتی نیازی به ایجاد دسته بندی ندارید – مانند گذشته – تا به پست های خود سبک متفاوتی بدهید.

بدون شک، محتوایی که برای هر یک از قالب‌ها وارد می‌کنید کمی متفاوت است. منظور ما این است که یک پست گالری حاوی چند تصویر (یا کد کوتاه گالری) باشد، یک پست ویدیویی حاوی یک ویدیو شخص ثالث یا میزبان خود باشد، یک پست پیوند باید پیوندی به یک منبع خارجی داشته باشد و غیره و غیره. چهارم.

فرمت‌های پست افزوده جالبی به وردپرس 3.1 بودند، به این معنی که مدتی است که در دسترس هستند. اکثر توسعه دهندگان (اگر نه همه) از این واقعیت آگاه هستند، اما بیشتر مبتدیان (شاید شما؟) هرگز نام فرمت های پست را نشنیده اند. این امر مخصوصاً اگر از تمی استفاده می‌کنید که از قالب‌های پست پشتیبانی نمی‌کند، صادق است.

با این حال، حتی اگر مضامینی را خریداری کرده‌اید که از این ویژگی قدرتمند اما نادیده گرفته شده پشتیبانی می‌کنند، قالب‌های پست جایگاه برجسته‌ای در ویرایشگر پست وردپرس اشغال نمی‌کنند و توضیح می‌دهند که چرا در بیشتر مواقع مورد توجه قرار نمی‌گیرند. اگر بخواهیم به اصول اولیه بپردازیم، ویژگی post format به سادگی یک طبقه بندی سفارشی با مجموعه ای استاندارد از قالب ها است. یا همانطور که اتو می گوید:

Post Formats فقط یک طبقه بندی است. این مجموعه ای از صفت ها است که اسم هایی را که پست هستند توصیف می کند. بنابراین اکنون “پست های کناری” و “پست های گالری” و “پست های چت” و “پست های ویدئویی” و غیره داریم. – اتو وود

فرمت‌های پست موجود عبارتند از:

  • گالری برای ایجاد، خوب، گالری
  • پیوندی برای ایجاد پست هایی که مستقیماً از عنوان به منابع خارجی پیوند دارند
  • کنار برای ایجاد حاشیه (حداکثر یک یا دو پاراگراف، احتمالاً با/بدون عنوان)
  • تصویر برای…خوب…پست های تصویر نابغه
  • نقل قول برای آن یک نقل قول که به سادگی نمی توانید صبر کنید تا با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید
  • وضعیت زیرا به‌روزرسانی‌ها دیگر برای Facebook و Twitter رزرو نمی‌شوند
  • چت کنید تا بتوانید هر زمان که بخواهید رونوشت های گپ را پست کنید
  • ویدیو برای پست ویدیویی و جاسازی
  • صوتی، زیرا گاهی اوقات گوش دادن بیشتر از خواندن معنا دارد

طرح کلی قالب‌های پست وردپرس

در مورد اینکه ما عمیق‌تر کاوش کنیم و کشف کنیم که با هر یک از قالب‌های پست بالا به چه چیزی می‌توانید دست پیدا کنید.

فرمت استاندارد پست

اگر تا به حال از وردپرس برای انتشار پست استفاده کرده اید، یکی از معدود خوش شانس هایی هستید که از قالب استاندارد پست استفاده کرده اید. چقدر در عمل خوش شانس هستید این قالب پست، قالب پیش‌فرض پست برای همه پست‌ها است. می‌توانیم آن را به‌عنوان  قالب پست ابتدایی در نظر بگیریم، چه طرح زمینه شما از قالب‌های پست پشتیبانی کند یا نه. و چرا قالب شما نباید از قالب‌های پست پشتیبانی کند که بخش خوبی از تاریخچه وردپرس

بنابراین، هر زمان که یک پست ایجاد می‌کنید – با یا بدون گالری، ویدیو، نقل قول، ویدیو یا عکس – اساساً از قالب استاندارد پست استفاده می‌کنید. احتمالاً به همین دلیل نام آن را قالب پست “استاندارد” گذاشته اند. درست است و به ایجاد محتوای عالی ادامه دهید تا بتوانید پایگاه خوانندگان خود را افزایش دهید و  ترافیک بیشتری را به سایت وردپرس خود هدایت کنید .

چی گفتی؟ اول سلفی بگیریم؟ همه ما عاشق عکس هستیم، اینطور نیست؟ ما عاشق نشان دادن اعضای تابستانی خود، سفرهای عجیب و غریب، دوستان حیوانات شما، فنجان های استارباکس با نام های غلط املایی، جدیدترین ابزارهای موجود در شهر هستیم و اگر اینستاگرام آنقدر محبوب نبود، می توانستم ادامه دهم.

حدس بزنید چیست؟ وب سایت شما نیز می تواند از رنگ آمیزی استفاده کند. اگر می خواهید یک گالری را به عنوان پست وردپرس اضافه کنید، می توانید به قالب پست گالری تکیه کنید. فقط فراموش نکنید که به تصاویر خود برچسب مناسب بزنید و تگ alt را اضافه کنید. شنیده‌ام که چنین چیزهایی برای سئوی وردپرس عالی هستند.

کنار

مدت‌ها پیش، جایی خواندم که می‌توانید از بخش نظرات خود برای نوشتن محتوای بسیار جذاب الهام بگیرید. چیزی شبیه به این است: یک نظر عالی (یا دو) پیدا کنید و یک پست بحث در اطراف آن ایجاد کنید. دریفت من را دریافت کنید؟

خب، می توانید با استفاده از قالب پست نقل قول به نظر مراجعه کنید، یک پست استاندارد 4000 کلمه ای بنویسید یا به سادگی به این واقعیت که به خوانندگان خود اهمیت می دهید با دقت کنار گذاشته شده اشاره کنید. به هر حال، قرار است یک کناره کمی اطلاعات اضافی ارائه دهد – چیزی طولانی تر از یک نقل قول اما بسیار کوتاهتر از یک پست استاندارد.

فرمت پست چت

حالا چرا کسی بخواهد رونوشت چت را در وبلاگ خود قرار دهد؟ با کمال تعجب، دلایل زیادی وجود دارد. سه مورد فوراً به ذهن می رسد. شاید بخواهید پشتیبانی خود را به نمایش بگذارید و یک جلسه گفتگوی اخیر بین خود و یک مشتری خوشحال ارسال کنید. توصیه‌ها نیز کار می‌کنند، اما “سلام، این یک متن چت است که نشان می‌دهد من از شما به عنوان مشتری خود حمایت خواهم کرد!”

شاید چند روز پیش هک شدید و حالا نمی‌توانید بخوابید تا وقتی که کشتی‌تان در حال غرق شدن بود، شرمنده‌ای از افرادی باشید که به شما کمک کردند. OMG، چه کسی دیگر به تایتانیک فکر می کند؟ به هر حال، متن چت را دانلود می‌کنید (آنها در واقع به شما اجازه می‌دهند یک کپی را برای خود ایمیل کنید) و از پشت بام‌ها فریاد بزنید. آنها صدای شما را می شنوند، و قول می دهند که برای شما کیک تولد بخرند، اما شما پیگیری نمی کنید زیرا دنیا حول شما نمی چرخد ​​و غاز دیگری دارید که باید بریان کنید.

شاید این غاز دیگر تمایل ناگهانی و غیرقابل کنترل شما برای انتشار یکی از آن نمایشنامه هایی باشد که در دوران راهنمایی بسیار دوست داشتید. نکته این است که اینها تنها چند مورد از راه‌هایی هستند که می‌توانید از قالب پست چت به خوبی استفاده کنید.

فرمت پست پیوند

اینترنت مکانی کاملاً مدبر است که با آن موافقت خواهید کرد. می‌توانید در هر زمان به گنجینه‌ای بیفتید. من در حال talmbout با منبعی هستم که می‌دانید خوانندگان شما را به آسمان‌های بلند هیجان زده می‌کند. چه باید کرد؟ می‌توانید صفحه را نشانک‌گذاری کنید، بعداً به آن بازگردید و منبع مشابهی ایجاد کنید، اما همه ما می‌دانیم که چطور پیش می‌رود. نیازی به گفتن نیست که منبع عالی شما ممکن است اخبار قدیمی باشد یا در زمان بازگشت وجود نداشته باشد.

اگر برای شما فشار وارد شده است، یا به سادگی نمی توانید منبع مشابهی ایجاد کنید، می توانید با به اشتراک گذاشتن گنج جدید خود در وبلاگ خود به خوانندگان خود لطف کنید. چگونه؟ به سادگی از قالب پست پیوند استفاده کنید. فقط عنوان پیوند، نشانی اینترنتی را اضافه کنید و «پیوند» را از منوی  Format  انتخاب کنید. اوه صبر کنید، در صورت تمایل می توانید نظر خود را اضافه کنید.

فرمت پست تصویر

A Picture Post Format is Wprth 1000 Words
یک تصویر 1000 کلمه را بیان می کند، درست است؟

به شما اجازه می دهم بفهمید که فرمت پست تصویر به تنهایی چه کاری انجام می دهد. معامله؟ عالی است.

فرمت پست ویدئو

آیا کوچکترین تصوری دارید که چند نفر به صورت آنلاین ویدیوها را تماشا می کنند؟ یک تحقیق اخیر توسط Hubspot – بله، آن دسته از افراد بازاریابی ورودی – نشان می‌دهد که یک سوم کل فعالیت‌های آنلاین صرف تماشای ویدیو شد بگو چی؟ رقم تکان دهنده ای است دوست من. اگر قصد سفر دارید، در اینجا چند واقعیت دیگر وجود دارد:

  • اگر ویدیویی را در صفحه فرود خود قرار دهید، می‌توانید نرخ تبدیل خود را 80 درصد افزایش دهید،
  • تقریباً 92٪ از کاربران تلفن همراه ویدیوها را با دوستان و خانواده به اشتراک می گذارند،
  • اگر خون شما هنوز عجله نکرده است، 90٪ از کاربران می گویند که ویدیوهای محصول در فرآیند تصمیم گیری مفید هستند، و
  • بر اساس YouTube، مصرف ویدیوی تلفن همراه هر سال 100٪ افزایش می یابد

آیا امروز یک ویدیو تماشا کرده اید؟ دقیقا حرف منه! نه؟ احتمالاً قبل از پایان روز یکی را تماشا خواهید کرد. من می‌توانم این آمارها را در تمام طول روز به صورت شما بیاورم، اما نکته این است: ویدیو خوب است. مردی که پشت «باشگاه ریش دلار» قرار دارد، خیلی خوب است که برای ساخت یک برند چند میلیون دلاری، ویدیوها را تهیه می‌کند. اون پسر ViralNova دیگه هست، اسمش چیه؟ اسکات؟ بله، اسکات. کسی از یوتیوب نام برده است؟ YouTube حتی ویدیوها را هم ایجاد نمی‌کند. همه اینها توسط پایگاه کاربر ایجاد می شود. آهام.

به لطف قالب پست ویدیویی، می‌توانید از قدرت ویدیوها برای هدایت بازاریابی خود استفاده کنید. اگر به فضای بیشتری برای نفس کشیدن نیاز دارید، می‌توانید به دنبال راه‌حل صفحه فرود مانند Thrive Leads باشید. ، یا صفحه فرود Appy Mobile خود ما (ساخته شده با تم کل) که شما را به خوانندگان نزدیکتر می کند.

فرمت پست نقل قول

به‌عنوان یک مسافر (خدایا، من این کلمه را دوست دارم؛ به من احساس می‌کند که در یکی از آن کشتی‌های فضایی Enterprise USS هستم) از طریق جهان وسیعی که اینترنت است، من یک تعداد زیادی از سایت های نقل قول که وزن زیادی را به خود اختصاص می دهند، زیرا، حدس بزنید، مردم به نقل قول علاقه دارند. بله، نقل قول های انگیزشی، نقل قول های میلیاردر، نقل قول های چاک نوریس، نقل قول های عاشقانه و نقل قول هایی در مورد این و آن.

شاید راه‌اندازی یک سایت نقل‌قول، ستون فقرات شما را لرزاند. این به خودی خود فنجان چای شما نیست، اما شاید بخواهید هر از گاهی با یک نقل قول انگیزشی به خوانندگان خود الهام دهید. می دانید، چیزی شبیه به:

طوری زندگی کن که انگار قراره فردا بمیری. یاد بگیر که انگار تا ابد زنده خواهی بود. – مهاتما گاندی

حتی می‌توانید نقل قول‌های خود را با چند کلمه توصیف کنید زیرا – قالب پست نقل قول. اتفاقاً نقل قول مورد علاقه من است. آیا شما یک نقل قول انتخابی دارید که دوست دارید هر وقت آن را به اطراف پرتاب کنید؟ آره؟ در نظرات به اشتراک بگذارید.

فرمت پست صوتی

پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی فوق‌العاده هستند زیرا می‌توانید در هر زمان و مکان به گوینده/نویسنده مورد علاقه خود گوش دهید. با روحیه پایین؟ از گوش دادن به زمزمه فعالیت های انسانی در مرکز خرید متنفرید؟ وقتی در حال رانندگی هستید نمی دانید چه کاری انجام دهید؟ به یک پادکست روشنگر گوش دهید. به مشاوره وردپرس نیاز دارید؟ قطعاً یک پادکست برای شما رفیق وجود دارد.

پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی تقریباً برای هر موضوعی در زیر نور خورشید وجود دارد و محبوب هستند. هک، شما حتی می توانید گوش کنید که نویسندگان با داستان هایی از رمان های 600 صفحه ای این روزها به شما احترام می گذارند.

کتاب‌ها و پادکست‌های صوتی محبوب هستند زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که پخش را فشار دهید و لذت ببرید. رفیق اینجا ورق برگشتی نیست. اما چگونه ناشران آنلاین، مانند شما، پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی (یا هر فایل صوتی دیگری) را در مقابل شنوندگان عزیزشان قرار می‌دهند؟

مطمئناً، برخی از ناشران به آمازون وابسته هستند. برخی دیگر توسعه دهندگان را استخدام می کنند تا کدهای ویژه بنویسند، زیرا از جمله دلایل دیگر، آنها در پول شنا می کنند. شما می توانید بوت استرپ کنید، با فرمت پست صوتی وردپرس اجرا کنید و داستان خود را به تمام دنیا بگویید. شاید یک آهنگ برای ما بخوان، یا آهنگی از گروه مورد علاقه خود را برای ما بنواز. یک فهرست پخش یکنواخت ایجاد کنید، زیرا ما صدا می‌خواهیم و اکنون آن را می‌خواهیم! باشه، متوقف می‌شوم.

فرمت پست وضعیت

به‌روزرسانی‌های وضعیت دیگر در اختیار سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند Facebook و Twitter نیست. آنها به هر کجا که نگاه کنید هستند، و وردپرس آن پرچم را با قالب پست وضعیت بالا نگه می دارد. هیچ چیز زیادی برای گفتن در اینجا به جز فرمت پست وضعیت شبیه به کناری نیست، اما خیلی بیشتر در مورد وضعیت ساده یک خطی است. و نه، این یک نقل قول نیست.

فرمت‌های پست در مقابل انواع پست

برای اینکه وقتی این دو ویژگی را پیدا کردید ممکن است گیج نشوید، اجازه دهید به تفاوت بین فرمت‌های پست و انواع پست وردپرس اشاره کنیم.

فرمت‌های پست به شما این امکان را می‌دهند که بسته به اثری که می‌خواهید به آن برسید، پست‌ها را در سبک‌های مختلف نمایش دهید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید نقل قول‌هایتان با پست‌هایتان متفاوت به نظر برسد، پست‌های تصویرتان متفاوت از پست‌های ویدیویی‌تان و غیره باشد. با این حال، شما باید با پست‌های وبلاگ معمولی کار کنید.

به انواع پست وردپرس یا محتوا مطابق با مارک جاکویث. یک پست وبلاگ استاندارد یک نوع پست خاص است. یک صفحه در سایت وردپرس شما نوع دیگری از پست است. پیمایش شما نیز یک نوع پست است، و همچنین یک پیوست است. توسعه‌دهنده شما ممکن است چند نوع پست سفارشی مانند نمونه کارها، گواهی‌نامه‌ها، و محصولات را برای اندازه‌گیری خوب وارد کند.

یک چیز در اینجا آشکار است. یک نوع پست حول محتوای غیر پستی مانند صفحات، منوها، پیوست‌ها و غیره می‌چرخد. قالب‌های پست همگی در مورد استایل کردن یا “قالب‌بندی” پست وبلاگ هستند، که به هر حال، یک نوع پست برای شروع است.

وردپرس با پست ها و صفحات به عنوان انواع پست اصلی ارسال می شود. شما می توانید انواع پست سفارشی خود را اضافه کنید، و هیچ محدودیتی برای تعداد وجود ندارد. از زمان وردپرس 3.1، ما با 9 قالب پست برخورد کردیم. شما نمی توانید قالب های پست خود را اضافه کنید، اما می توانید از قالب های پست موجود در انواع پست های سفارشی خود استفاده کنید، اما این داستان برای یک روز دیگر است.

در نهایت، انواع پست های سفارشی معمولاً در منوی سمت چپ ظاهر می شوند، اما قالب های پست در ویرایشگر پست وردپرس ظاهر می شوند (بله، صفحه ای که در آن پست های خود را می نویسید).

برای جمع‌بندی، قالب‌های پست به شما کنترل بیشتری بر نحوه نمایش نوع پست می‌دهند. آن را دریافت کنید؟ خوب حالا بیایید جلو برویم و کشف کنیم که چگونه می توانیم از قالب های پست در موضوع شما پشتیبانی کنیم. به یاد داشته باشید، فرمت های پست در هسته وردپرس تعبیه شده اند. شما فقط باید آنها را در قالب خود فعال کنید.

نحوه تنظیم قالب های پست وردپرس

تنظیم قالب‌های پست فرآیندی بسیار ساده است. فقط یک تابع به لیست وردپرس اضافه کنید که از کدام قالب های پست می خواهید استفاده کنید و طلایی می شوید. اگر تم وردپرس خود را ایجاد می‌کنید، کد زیر در فایل functions.php شما قرار می‌گیرد. اگر قالب‌های پست را به طرح زمینه موجود اضافه می‌کنید، حتماً از از یک طرح زمینه کودک استفاده کنید زیرا این موضوع محافظت می‌کند. سبک های سفارشی خود را هر زمان که طرح زمینه خود را به روز می کنید.

با آن مقدمه، بیایید این کار را انجام دهیم. با ایجاد فایل “functions.php” خود در دایرکتوری تم خود شروع کنید، یعنی اگر قبلاً یکی ندارید. فقط از یک ویرایشگر متن استفاده کنید (سلام، Notepad++ یا Sublime Text؟) برای ایجاد یک فایل متنی ساده به نام “functions” با یک تگ

کد زیر را به functions.php اضافه کنید:

function wpexplorer_add_post_formats() {
	add_theme_support('post-formats', array(
		'آلبوم عکس'،
		"نقل قول"،
		'ویدیو'،
		'گذشته از'،
		"تصویر"،
		'ارتباط دادن'،
		"وضعیت"،
		'سمعی'،
		'چت'
	)))
}
add_action('after_setup_theme', 'wpexplorer_add_post_formats');

تغییرات را ذخیره کنید و این فایل را در طرح زمینه خود آپلود کنید.

کد بالا تمام فرمت های پست را برای لذت شما فعال می کند. اگر یک پست جدید ایجاد کنید، این قالب‌های پست را در یک لیست دکمه‌ای رادیویی در سمت راست ویرایشگر پست وردپرس خواهید دید.

اگر طرح زمینه شما از ابتدا از فرمت‌های پست پشتیبانی نمی‌کرد، به احتمال زیاد باید برای هر قالب پست با استفاده از CSS استایل‌های سفارشی اضافه کنید (و همچنین به طور بالقوه الگوها را تغییر دهید). اگرچه این چیز آسانی است.

تا زمانی که طرح زمینه شما به درستی از عملکرد post_class برای افزودن کلاس‌های پست و ورودی استفاده می‌کند، می‌توانید عناصر را با کلاس فرمت پست آنها برای اضافه کردن CSS سفارشی. از آنجایی که تابع post_class نام‌های کلاس را اضافه می‌کند (مانند .format-quote) تا امکان ویرایش قالب‌های فعال شما را فراهم کند. تنها شرط لازم این است که شما باید اصول اولیه CSS را بدانید.

اگر می‌خواهید به صورت مشروط قسمت‌های الگوی خود را تغییر دهید، تابعی به نام get_post_format وجود دارد که به شما امکان می‌دهد فعلی را بازیابی کنید. قالب پست به خاطر داشته باشید که اگر قالب پست اختصاص داده نشده باشد، یک مقدار خالی برمی‌گرداند.

زمینه های وردپرس با قالب های پست

اکنون که می‌توانید پشتیبانی از قالب‌های پست را به تقریباً هر موضوعی در زیر نور خورشید اضافه کنید، چطور می‌خواهید با فهرست کوتاهی از تم‌هایی که از قبل با قالب‌های پست بارگذاری شده‌اند، کار شما را آسان‌تر کنیم؟ لیست برای شما نیز عالی است، اگر نمی دانید CSS چیست یا کیست.

طرح وردپرس Hueman

Hueman WordPress Theme

Hueman که توسط Press Customizr به شما ارائه شده است یک رایگان زمینه وردپرس است که تم‌های رایگان و همچنین ممتاز را در ازای پول خود ارائه می‌دهد.

PressCustomizr می‌گوید Hueman یک مجله کاملاً برجسته، پاسخگو، با وضوح بالا و موضوع وبلاگ بدون مصالحه است. Hueman آنچه را که باید در مورد آن بنویسید به صورت بصری و کاربرپسند در همه دستگاه‌ها ارائه می‌کند.»

در واقع، مجله یا وبلاگ آنلاین شما می تواند از جادوی فرمت پست استفاده کند. این نوزاد با پشتیبانی از همه فرمت‌های پست، و تعداد زیادی از ویژگی‌های شیرین دیگر که نادیده گرفتن آن‌ها سخت است، ارائه می‌شود.

تم وردپرس کل

Total WordPress Theme

ما طراحی را در اینجا در WPExplorer جدی می‌گیریم، به همین دلیل است که مضامینی را ایجاد می‌کنیم که به آنها افتخار می‌کنیم. نمونه آن، تم وردپرس چند منظوره پاسخگو است که کلاه گیس شما را از بین می‌برد.

حرف من را قبول نکنید، با خیال راحت به لیست گسترده ویژگی هایی که شامل قالب های پست وردپرس است نگاهی بیندازید. علاوه بر این که به شما امکان می‌دهد بسته به نیازتان قالب‌های مختلف پست را انتخاب کنید، Total با تنظیمات پست اضافی همراه است که به شما امکان می‌دهد جنبه‌هایی مانند پس‌زمینه پست، پیام‌ها، رسانه، عنوان و سرصفحه‌ها را در میان سایر موارد تغییر دهید. پست‌های شما بسیار تاثیرگذار خواهند بود و این تضمینی است.

تم دارای امتیاز عالی 4.85/5.00 با نزدیک به 30 هزار مشتری خوشحال در زمان نوشتن است. آن را با پشتیبانی باورنکردنی همراه کنید و کاملاً اشکالی ندارد که بگویید در دستان امنی هستید. من رشد این تم را تماشا کرده ام و پسر آیا تحت تأثیر قرار گرفته ام یا چه چیزی.

زمینه وردپرس Matala

Matala WordPress Theme

اوه، این چه زیبایی است. Color نام بازی است و مت مولنوگ (بله، او آن را ساخته است) در اینجا خودداری نمی کند. Matala بیشتر به دلیل ویژگی‌هایی مانند شش فرمت پست (شما می‌توانید بیشتر اضافه کنید، فقط یاد گرفتید)، دو قسمت ویجت، طراحی بافت رنگارنگ، و چندین گزینه سفارشی‌سازی از جمله هدرهای سفارشی، گالری‌های تصادفی در صفحات تک تصویر و موارد دیگر شناخته شده است. این 100٪ رایگان در WordPress.org

است

اجتماعی کردن طرح زمینه وردپرس

Socialize WordPress Theme

سلام دوستداران BuddyPress. آیا به دنبال یک تم وردپرس هستید که به طور خاص برای شبکه های اجتماعی و سایت های اجتماعی ساخته شده است؟ اگر بله، ما فقط موضوع را برای شما داریم. به اجتماعی، یکی از بهترین تم‌های بادی پرس ممتاز در بازار، سلام کنید.

علاوه بر همه ویژگی‌هایی که برای زنده کردن سایت انجمن خود به آن نیاز دارید، Socialize با تمام قالب‌های پست ارسال می‌شود تا اطمینان حاصل شود که کاربران اوقات خوبی را در سایت شما سپری می‌کنند. البته، شما می توانید از Socialize برای ساختن هر سایت دیگری که قابل تصور است استفاده کنید، زیرا 100٪ انعطاف پذیر است. من دوست دارم ویژگی ها را با شما مرور کنم، اما این آن پست نیست.

طرح وردپرس Spaces

Spaces WordPress Theme

بیایید اکنون در مورد تم نمونه کارها صحبت کنیم که شبیه هیچ موضوع دیگری نیست. خانم‌ها و آقایان، Spaces توسط ThemeBeans، نویسنده و توسعه‌دهنده فوق‌العاده را معرفی می‌کنیم.

در حلقه‌های خلاق کار می‌کنید؟ اگر چنین است، بدیهی است که به موضوعی نیاز دارید که به شما کمک کند کار خود را به سبک نمایش دهید. شما می توانید توجه خواننده را به کار یا وبلاگ خود جلب کنید و با فیلم ها، تصاویر، صداها، گالری ها، نقل قول ها، پیوندها و موارد دیگر، کل شبنگ را به موسیقی جاز کنید. یک منوی کشویی سفارشی، 19 الگوی صفحه سفارشی، گزینه‌های سفارشی‌سازی تم زنده داخلی و پشتیبانی کامل از افزونه‌های محبوب (WooCommerce، EDD، و همه افزونه‌های افزونه Bean) یک امتیاز اضافی است.


ویژگی قالب‌های پست وردپرس به شما قدرتی را می‌دهد که همیشه برای افزودن سبک کمی به آن نیاز داشتید. کمی اومف؛ کمی پیتزا به وبلاگ شما این بسیار ناراحت کننده است که بسیاری از کاربران وردپرس هرگز از قالب های پست برای شکستن یکنواختی و افزایش هزینه پست های خود استفاده نمی کنند.

امیدواریم این پست به شما انگیزه دهد که اقدام کنید و با وبلاگ خود جادو ایجاد کنید. چیزی برای اضافه کردن به گفتگو دارید؟ لطفا ما را در نظرات وای. می بینمت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا